Līdz februāra otrajai pusei jau notikušas 11 Jelgavas un Ozolnieku novadu mācību priekšmetu olimpiādes.

Esam piedalījušies bioloģijas, vēstures, latviešu valodas un literatūras olimpiādēs gan 11.-12., gan 8.-9. klasēm, fizikas, matemātikas olimpiādēs 9.-12. un 5.-8. klasēm, ekonomikas, krievu valodas (svešvalodas) olimpiādē 10.-12.kl., ķīmijas olimpiādē, angļu valodas olimpiādē 8. un 11. klasēm.

18.februārī notika sākumskolas 2.-4. klašu olimpiāde latviešu valodā. No katras klases olimpiādē varēja piedalīties 5 skolēni. Mūs visus priecēja kuplais olimpiādes dalībnieku skaits. Skolēni bija gatavi veikt dažādas grūtības pakāpes uzdevumus latviešu valodā, cīnīties līdz beigām un neatkāpties no sava mērķa. Darbus vērtēja katras klašu grupas skolotāju žūrijas komisija. Paldies sākumskolas skolotājām par ieguldīto darbu!

12. februārī Ozolnieku vidusskolā viesojās Ozolnieku un Jelgavas novadu direktoru vietnieki mācību darbā. Pieredzes apmaiņas mērķis bija iepazīties ar Ozolnieku vidusskolas aktualitātēm mācību darbā.

Direktoru vietniekiem bija iespēja viesoties Ozolnieku vidusskolas skolotāju atklātajās stundās, izvēloties konkrētu mācību priekšmetu.

Seminārs vadītāju vietniekiem
Seminārs vadītāju vietniekiem
Seminārs vadītāju vietniekiem
Seminārs vadītāju vietniekiem
Seminārs vadītāju vietniekiem
Seminārs vadītāju vietniekiem
Seminārs vadītāju vietniekiem

 

Projektu nedēļā 5.b klase centās noskaidrot, kāds ir veselīgs dzīvesveids - ko būtu pareizāk ēst brokastīs, cik daudz dienā kustēties, kādus vingrinājumus veikt no rīta. Projekta ietvaros pie mums viesojās pārtikas tehnologs, zinātniece Ilga Gedrovica, kura pastāstīja un parādīja, kādas ir atšķirības starp veselīgiem un ne tik veselīgiem pārtikas produktiem, kā arī tika veikti eksperimenti ar dažādiem pārtikas produktiem.

5.b projektu nedēļa
5.b projektu nedēļa
5.b projektu nedēļa
5.b projektu nedēļa
5.b projektu nedēļa

3. b un 3. c klases izstrādāja projektu "Sveces". Tā mērķis bija apzināties sveces nozīmi cilvēka dzīvē. Projekta laikā izzinājām sveču vēsturi, noskaidrojām sveču veidus, to izmantošanu un nozīmi cilvēku labsajūtas nodrošināšanai. Gatavojām sveces Sveču darbnīcā Rīgā. Veicām eksperimentus ar svecēm un veidojām radošus un literārus darbus saistībā ar tām.

3.bc projektu nedēļa
3.bc projektu nedēļa
3.bc projektu nedēļa
3.bc projektu nedēļa
3.bc projektu nedēļa
3.bc projektu nedēļa

6.b klase projektu nedēļā strādāja pie tēmas „Mēs –skolas un apkārtējā vidē.” Katram skolēnam bija iespēja izvēlēties sev tuvāko tēmu, par kuru rakstīt. Vairāki skolēni savu projekta darbu rakstīja par veselīgu uzturu, pētīja, vai Ozolnieku vidusskolā skolēnam ir iespēja veselīgi pusdienot, kā arī izzināja, cik daudz cukura satur ikdienā visbiežāk lietotie saldumi un našķi. Atsevišķi skolēni rakstīja projektu par aktuālu tēmu-cik daudz jaunieši ikdienā izmanto sakaru ierīces-telefonus, planšetdatorus un datorus, pētīja, kādu ļaunumu šī tehnika atstāj uz skolēna veselību.

Projektu nedēļā skolēni devās ekskursijā uz Rīgu, kur apmeklēja Lido Uztura skolu, un psiholoģijas centru „Dardedze.”

5.a klases projektu nedēļas laikā pētīja latviešu kino vēsturi un iepazināt gan ar slavenāko latviešu filmu tapšanas procesu, gan paši iejutās aktieru lomās un filmēja kādu no izvēlētās filmas kadriem. Projektu nedēļas laikā viesojāmies arī Rīgas kinostudijā un Rīgas kino muzejā.

5.a projektu nedēļa
5.a projektu nedēļa
5.a projektu nedēļa
5.a projektu nedēļa
5.a projektu nedēļa
5.a projektu nedēļa