29.martā 10. un 11.klašu krievu valodas grupas valodu nedēļas ietvaros rādīja 2.semestrī gatavotās izrādes “колобок” un “репка”. Skolotājas izrādi varēja vērot 2.stundas laikā.

10.klase izrādi “Rausis” jeb “колобок” rādīja pirmie. Tajā piedalījās gandrīz visa 10.klases krievu valodas grupa. Jauniešiem pašiem ļoti patika tēlot dažādās lomas, jo bija iespēja papildināt vārdu krājumu un trenēties runāt izteiksmīgi arī krievu valodā.

11.klase izrādi “Rācenis” jeb “репка” arī rādija skolotājām. Skolēni pārsteidza ar lielisku aktierspēli un nebaidīšanos tēlot no visas sirds. Smiekli zālē bija dzirdami gandrīz visas izrādes garumā.

Visi jaunieši lieliski iejutās savos tēlos un bija labi sagatavojušies. Paldies skolotājai Svetlanai Rjabevai par ideju, jauniešu sagatavošanu un atbalstu izrādes laikā!

20190426_122246.jpg

IMG 393112.aprīlī Ozolnieku bērnu folkloras kopa „Knipati” devās uz Iecavu, lai piedalītos nemateriālās kultūras mantojuma apgūšanas un pārmantošanas programmas „Pulkā eimu, pulkā teku 2019” Zemgales novada sarīkojumā – skatē.

Četru gadu laikā no trīs bērnu folkloras kopiņas „Knipati” ir izauguši līdz kārtīgai un kuplai kopai  ar 49 brīnišķīgiem ‘knipatēniem’! Tad nu visi kopā izveidojām un Rīgas žūrijai atrādījām savas dziedāšanas, muzicēšanas un dancošanas prasmes vienā programmā. Šoreiz žūrijas sastāvā bija – Māra Mellēna (Nemateriālās kultūras mantojuma apgūšanas un pārmantošanas programmas „Pulkā eimu, pulkā teku” vadītāja), Dina Liepa (Nemateriālās kultūras mantojuma apgūšanas un pārmantošanas programmas „Pulkā eimu, pulkā teku” muzikālā vadītāja) un Dace Circene (tradicionālās dejas eksperte).

Pirms skates bērniem bija iespēja piedalīties dažādās ar bitēm un medu saistītās radošajās darbnīcās, pildīt dažādus uzdevumus komandās. Kāpēc tieši par bitēm un medu? Tāpēc, ka šī gada virstēma ir „Bites”! Paldies Kristīnei Karelei – Zemgales novada koordinatorei un Iecavas bērnu folkloras kopas „Tarkšķi” vadītājai – par raibo, jēgpilno un saturīgi bagāto dienu!

Paldies lielajai „Knipatu” komandai – bērniem par ieguldīto darbu un pozitīvajām emocijām, vecākiem par atbalstu un nerimstošu motivēšanu, draugiem un radiem par labajiem vārdiem un smaidiem! Arī Ozolnieku vidusskolas un Kultūras nodaļas cilvēkiem – PALDIES – par atbalstu!

IMG 3926IMG 3791IMG 3814IMG 3795IMG 3798IMG 3804

28.martā mūsu skolas dziedātāji kuplā skaitā devās uz Līvbērzi, lai atjaunotajā kultūras namā piedalītos Ozolnieku un Jelgavas novadu koru skatē. 2.-4.klašu koris un diriģente Agita Babre parādīja ļoti labu sniegumu, iegūstot 1. pakāpes diplomu un vislabāko rezultātu. Arī 5.-12.klašu koris un diriģente Rūta Bergmane ieguva 1. pakāpes diplomu, kā arī tika izvirzīts uz  Latvijas izglītības iestāžu koru konkursa Zemgales reģiona II kārtu, kas notika 4.aprīlī Jelgavā. Konkurss tiek rīkots, gatavojoties XII Latvijas skolu jaunatnes dziesmu un deju svētkiem, kuri notiks nākamā gada vasarā, un tajā piedalījās 24 kori no visas Zemgales. Konkursa nolikums paredz, ka katrs koris izpilda 3 dziesmas - 1 obligāto dziesmu, 1 izlozes dziesmu un 1 izvēles dziesmu. Godam nopelnīta 1. pakāpe un 3.labākais rezultāts B grupā Zemgales reģionā! Paldies dziedātājiem un skolotājām par ieguldīto darbu! Paldies koncertmeistarei Dinai Tauriņai! Paldies vecākiem un visiem atbalstītājiem!

web2

Ozolnieku vidusskola jau izsenis iesaistījusies Valsts bērnu tiesību inspekcijas programmā „Draudzīga skola”. Tās ietvaros regulāri tiek organizēti dažādi konkursi, kā arī konferences, kurās piedalās mūsu skolēni. Šoreiz – iespēja piedalīties jaunā eseju konkursā!

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludinājusi eseju konkursu skolēniem “Ko es vēlētos pateikt saviem vecākiem” Konkursa gaitā skolēniem un profesionālo skolu audzēkņiem tiek piedāvāta iespēja formulēt un izteikt savas domas, idejas un pārdomas, ko viņi vēlētos paust saviem vecākiem, taču dažādu iemeslu dēļ tas nav izdevies vai nav iespējams.

Konkursā var piedalīties ikviens vispārizglītojošās vai profesionālās izglītības iestādes skolēns vai audzēknis, sākot no 7. klases. Konkursa darbi tiks vērtēti 3 kategorijās – 7.–9. klašu, 10.–12. klašu un profesionālo izglītības iestāžu kategorijās.

Konkursa darbus var iesniegt līdz 30. aprīlim, bet konkursa uzvarētājus apbalvos maijā.

Detalizētāka informācija par konkursu atrodama: VBTAI mājaslapā www.bti.gov.lv sadaļās „Aktualitātes” un „Konkursi”; kā arī pie klašu audzinātājām, latviešu valodas un literatūras skolotājām!

Esi aktīvs un piedalies!

IMG 20190401 1317421.aprīlī notika Jelgavas un Ozolnieku novadu 6. klašu konkurss “Pirmās palīdzības sniegšana un izdzīvošana”.

Konkursa mērķis bija  vienot publiskā telpā Jelgavas un Ozolnieku novadu 6.klašu skolēnus un veicināt skolēnu zināšanas un praktiskās iemaņas pirmās palīdzības sniegšanā  un izdzīvošanā. IMG 20190331 171036

Konkursā piedalījās 6. klašu skolnieces Līva Ločmele, Lote Pāvilsone, Madara Sirvide un Marta Vildava. Meitenēm vajadzēja atpazīt pēc attēliem ēdamās un indīgās sēnes un  Latvijā augošus kokus. Uzdevumos atrast dažādu augu nosaukumus, Orientēties dabā un tur atrast zāļu tējas. Zināt pirmās palīdzības aptieciņas  sastāvu un būt zinošām , kā sniegt pirmo palīdzību dažādās situācijās. Meitenēm vajadzēja arī prast uz laiku uzcelt telti, kur parādīja izcilas zināšanas- pirmās no 10 komandām.

Kopumā mūsu komanda ieguva 2.vietu! Paldies meitenēm par zināšanām un Ozolnieku vidusskolas goda aizstāvēšanu!

Sociālo zinību skolotāja Guna Stūrmane

IMG 20190401 131555

  1. martā skolas Mazajā zālē pasākumā “Sarunas ar absolventiem” viesojās pieci Ozolnieku vidusskolas absolventi. Šogad atsaucīgāki biji puiši, kas iepazīstināja ar savām karjeras gaitām pēc Ozolnieku vidusskolas absolvēšanas.

Savu runu sāka R. Hincenbergs, kas pašlaik studē Latvijas Kultūras koledžā, mūzikas menedžmentu. Renāra stāstījumā jūtama aizrautība un ieinteresētība savā izglītības izvēlē, jo viņa studiju programma ietver ne tikai interesantu vieslektoru lekcijas, bet arī daudz praktisku uzdevumu veikšanu. Renāram ir iespēja organizēt pasākumus, veidot savu darba komandu, strādāt cita kolēģa komandā, gatavot pasākumiem scenogrāfiju un daudzas citas lietas, kuras palīdz gūt praksi šajā nozarē.

Rozenbergs ir pagājušā absolvents, kurš savu izglītības izvēli ir saistījis ar multimedijiem, studējot Rīgas Stradiņa universitātē programmā Multimediji un komunikācija. Niks akcentēja, ka studiju process ir daudz saistošāks un patīkamāks, ja izvēlas to, kas tiešām patīk, tad nekas nešķiet tik grūti un nepārvarami. Niks stāstīja, ka pašlaik studijās ir vairāk teorijas, lai veidotu padziļinātākas un konkrētākas zināšanas par mediju jomu, bet nākotnē gaidāma vairāk praktiskā studēšana.  

Zabeļins nosvēries par labu studijām tepat Latvijas Lauksaimniecības universitātē, Vides un būvzinātņu fakultātē, studiju programmā Vide un ūdensaimniecība. Valters atklāj, ka augstskola ļoti norūda raksturu un patstāvību, jo uzdotos studiju darbus var nokārtot un būt sekmīgs var  tikai tad, ja neko neatliek uz vēlāku laiku. Absolvents atzīst, ka LLU pasniedzēji ir ļoti pretimnākoši un kursa biedri arī ir ļoti izpalīdzīgi, kas arī atvieglo studiju procesu, bet daudz kas ir atkarīgs arī  no paša, lai neiekavētu studijas.

Grinevics arī ir Latvijas Labākās universitātes students un dziļi asinīs ir MEHS, Tehniskās fakultātes   studiju programmas lauksaimniecības inženierzinātne students. Dāvis uzstājās ar prezentāciju, kuras laikā iepazīstināja gan ar savas izglītības izvēles strupceļu, jo visu laiku bijis pārliecināts, ka savu karjeru saistīs ar militāro un aizsardzības jomu, bet jau  pirmajā  studiju gadā saprata, ka izvēle ir kļūdaina. Dāvis saprata, ka nevēlas būt pildīt pavēles, bet vēlas pats dot pavēles un darīt ko inovatīvu, tāpēc sekoja otrajai interešu jomai – tehnikai. Dāvis ir iesaistījies Tehniskās fakultātes studentu pašpārvaldē un tur aktīvi darbojas , organizējot “Mehu dienas 2019”.

E.R. Krūmiņš savu izglītības virzienu nostabilizējis Rīgas Stradiņa universitātē, farmācijā. Edvards ir ļoti apmierināts ar savu izvēli, lai gan studijas ir grūtas, neskaitāmas ķīmijas formulas izrēķinātas, daudzi kolokviji pārrakstīti, tik daudz eksperimenti  uztaisīti, bet, kā uzsver pats Edvards, ir ļoti interesanti un ir to vērts sēdēt nakts stundas un studēt.

Pasākuma otrajā daļā 11. un 12.klašu audzēkņi uzdeva absolventiem eksistenciālos jautājumus par dažādiem studiju dzīves sīkumiem. Apkopojot visu jautājumu atbildes, rodas  viens secinājums, studiju dzīves virzība un dzīves notikumi ir atkarīgi no katra paša – veltītais spēks un laiks studijām, dzīves mērķi, attieksme pret studijām, ja students pats ir pozitīvs un atvērts visi kolokviji un eksāmeni tiek nokārtoti.  

 20190329_120202x.jpg